Nakon Pariza, odakle je krenula „mreža“, i Beograd je uhvaćen u ovu zabavnu klopku u kojoj su se našli neki od naših najpoznatijih glumaca, muzičara, blogera i pripadnika sneker kulture. Sve ovo se desilo u okviru velike adidas žurke na kojoj je predstavljen novi model ovog brenda – DEERUPT, u čijem se DNK nalazi upravo mreža.
Prvenstveno upotrebljena na adidas siluetama za trčanje iz 1980-ih godina, ključni detalj New York runner i Marathon Training modela, mreža sada obuhvata čitavu DEERUPT siluetu – neobičnih je proporcija i jarkih boja. Kao osnovni princip dizajna, pored istorije i tradicije popularnog brenda, ilustruje i urbano planiranje, arhitekturu i prirodu. Osim odvažnog i minimalističkog izgleda, DEERUPT se odlikuje i izuzetno laganom konstrukcijom sa rastegljivim gornjištem, uz unutrašnjost koja osigurava potpunu stabilnost stopala i pruža mu svu neophodnu podršku.
Beograd, skladište na dokovima beogradske luke, specijalno preuređeno za lansiranje novog modela i estetika mreže kao osnovini motiv, specijalna pozivnica samo za odabrane u digitalnoj formi sa navigacijom ka mestu dešavanja, samo su neki od elemenata koji su dodatno učinili da ovaj event bude jedno novo i jedinstveno iskustvo. Prisutni su uživali u mnogobrojnim zanimljivim aktivacijama, gde su pokazali svoju kreativnost, okretnost i fotogeničnost, pa su originalnim fotografijama uz hashtag #DEERUPT zaposeli društvene mreže.
U zabavnoj VR igrici u znaku mreže, učesnici su imali priliku da uživaju u doživljaju izmeštene realnosti, pokažu svoje sposobnosti i osvoje nove adidas Deerupt patike. Od utorka 3. aprila igrica se nastavlja u BUZZ Ušću do subote 7. aprila kada će najbolji igrač osvojiti Deerupt patike.
Ova silueta danas je glavni svetski hit koji je postavio nove standarde u dizajnu i primeni ovog neobičnog paterna. Nakon lansiranja, adidas Deerupt dostupne su širom Srbije i regiona u svim BUZZ Sneaker Station šopovima.